torsdag 8 oktober 2009

Se till mej som liten är

(Utmaning 281 Att-göra-lista åt valfri kändis)

Hej,
Jag hittade den här listan när jag var uppe på vinden och röjde idag.
Vet inte riktigt hur den har hamnat bland mina grejer eller hur länge den har legat där.
Hoppas bara du inte tar illa upp för att jag läste igenom den. Men jag insåg då att den måste vara din och att det är viktigt att du får tillbaka den.

Lycka till och tack på förhand!
Hälsningar M
PS. Jag la till en punkt.

Glöm inte:
1. Fixa fred på jorden och göra så att alla människor är snälla mot varandra och är nöjda med att vara lyckliga.
2. Ta bort all död som inte beror på ålderdom och färdiglevda liv.
3. Ta bort allt ont, alla sjukdomar, smärtor och alla själsliga lidanden.
4. Stoppa miljöförstöringar och dåliga klimatförändringar.
5. Rädda alla utrotningshotade djur och växter.
6. Göra så att den underbare mannen, som M är så förälskad i, är just så underbar (eller ännu underbarare) och älskar henne tillbaka och vill vara med henne NU.

3 kommentarer:

  1. Den listan har nog varit borttappad länge... Bra att hon skickade tillbaka den.

    SvaraRadera
  2. Du det finns en andledning att den låg på din vind den som la den där viste att du var ansvarsfull. Fast han som skrev den har nog dålig syn och svårt med läsningen. Kanske hade ett talbrev funkat men vilket språk har han? Kan du kanske det? eller är det så att vi alla kan de?
    jag har inte försökt inte ens kommit i närheten av att försöka tyvätt:/

    SvaraRadera